Thursday, July 17, 2008

jom ke rompin

usof rompin ajak aku ikut dia balik pagi tadi. aku memang teringin nak ikut kerana rompin adalah tempat posting aku yg pertama. banyak kenangan pahit manis di situ..... sekolah tu dah semakin cantik dan bandar rompin sendiri telah mengalami perubahan yg bukan sedikit. selama 5 tahun aku di sana dan hampir semua tempat di rompin telah kujelajahi, kekawan pun masih ramai di sana....

pagi tadi jam 07:39:30 pg aku hantar mesej kat usof rompin; "Sori, aku x dpt ikut kau, tk"

1 comment :

kembara kelana said...

banyak sebab aku ajak kau kesana... tetapi bila kau tak mahu, semua sebab dan kenapa aku ajak rasanya dah tak perlu aku terangkan...tak relevan dah.. apa pun..kau kena ingat sop... semua DIYAK kau tu....tak dapat lawan DIYAK dari rompin ni...aku sekampung (muar) kemudian sesekolah ( SDAD ) kemudian pernah se rompin dan akhirnya se sama belajr di IAB dan UPSI...bila kita sebut satu nama kawan 27 tahun dulu...kita boleh kongsi sama ketawa dan gembira...
ingat zakiah? ingat azizah?
ingat khalid? semua ini adalah satu
perkongsian pengalaman pada sebuah kehidupan ...
salam sop salam bahagia...
kau pegi rompin ke kau tak pegi ke...tak kisah asalkan kau bahgia
salam