Sunday, July 13, 2008

diyak 17 - Mahani Rahim

Mahani ni orang utara jugak, anak mami lagi. Mengenali dia, aku teringat 'coursemate' aku semasa belajar di maktab bahasa dulu, namanya Che Som, anak mami jugak la... Pernah satu hari aku cakap kat Che Som, hidung kau tu bagi ler kat aku, cantik sungguh! Tapi si Mahani ni berlain le pulak, istimewanya bukan kat hidung tapi kat matanya (aduss!!! mcm nak gugur jantung aku ketika melihat matanya, seksi la....mata kau tu bagi ler kat aku, hehehe). Diyak ni seorang yg nampak bengis dan garang, sesuai dgn saiz badannya... Pernah aku provok, 'kau ni suka merintah laki ye?' Jawabnya, 'Takde la, aku baik dan taat kat laki aku tau....' (iye ler, aku percaya....org pompuan kalau tak taat & hormat kat laki nak taat & hormat kat sapa lagi kan???) Dia serius semasa berkuliah dan kuat study jugak. Sering kelihatan bersama dgn Norazmah sejak dari IAB lagi tapi sejak bebarape fasa ni mcm dah renggang sikit jer aku tengok.... Korang tak bergaduh kan?....jgn marah, gurau jer. Selamat maju jaya Mahani dan selamat berbahagia jugak bersama keluarga tercinta!

1 comment :

goblog said...

usup,usup.... bila la kau nak bertaubat.member dia kau tengok kulit,dia pula kau tengok mata.tak tau la aku pompuan lain kau tengok apa pula.