Monday, July 23, 2012

pasar ramadhan

ramai orang dan ramai jugak yg memakai pakaian yg menjolok mata....




10 comments :

Faris said...

Cop, nanti aku bagi kau garfu Kassim Selamat. He he he ....

ybs said...

tak payah gune garfu pun mata aku dah rabak......huhu

Maiyah said...

salam..

nk tegur kang kita kene sound lak
moga mrk mndpt hidayah.. apalagi
di bulan puasa ni :)

ybs said...

waalaikumussalam Maiyah,

haah la, mudah2an kite dan mereka mendapat taufik dan hidayat utk amalkan agama dengan sempurna, amin!!!

WR said...

patut la ramai pak ustaz yg mmg sengaja menjauhkan diri dari pasar ramdhan ni.. sbb mereka tahu,,,

ybs said...

ye betol WR....

Anonymous said...

sebab itulah saya tak pernah pergi pasar ramadhan.....mengerikan

yang bertutup pun serupa tak tutup...

moga-moga dibukankan pintu hidayah kepada mereka dan KITA..

Anonymous said...

yg ko dok g tengok yg menjolok mata tu apa hel..hehehe

Anonymous said...

banyak lagi area yg lain boleh ditengok...hehe

Anonymous said...

Cop, blog ko ni tak buat projek tanam semula ke..rumput, lalang dah penuh ni hehe. ulo sawo pon dah beranak pinak....RISDA