Sunday, July 13, 2008

diyak 12 - Abd Aziz

Ni namanya Abd Aziz. Masa kat IAB, mula2 kenal dulu, wibawa kepimpinannya begitu terserlah, cuma kekadang aku rasa macam dia susah nak terima pendapat orang lain (jangan marah, itu yg aku rasa masa itu, masa mula2 kenal abang, sekarang dah tak dah). Selalu juga mudah gelabah walaupun paling lama menjadi penghulu kumpulan kami. Nampak mcm berumur walaupun cuma beza setahun dgn aku (aku pun nampak mcm berumur jugak, hehehe, tak sedar diri aku ni) Dia ni banyak pengalaman dan suka jugak bertanya semasa berkuliah sehingga kekawan rasa rimas dibuatnya. Sering jugak menggasak kekawan sewaktu pembentangan tapi very defensive ketika grupnya membuat pembentangan (takut kena gasak ke bang ajis). Anyway, abang ajis kita ni terbukti banyak berjasa pada kumpulan dan kita semua. Selamat maju jaya bang ajis dan selamat berbahagia bersama keluarga tercinta!

No comments :