Saturday, July 12, 2008

diyak 3 - mail

Ismail ni orang Terengganu jugak mcm si Sabri tu malah jadi pengikut setia si Sabri sejak dulu2 lagi, dah mcm adik beradik, dalam pada kekadang dia kata si Sabri tu tak betul, masih juga dia tak lekang drp membontoti Sabri (kau kena 'mandram Sabri ke). Dia seorang yg warak dan berilmu agama yg cukup, tahap imam gitu......, namun sesekali terkena juga 'virus'. Sejak di IAB dan sehinggalah di UPSI, virus memang cukup dahsyat..... 'trojan' nye ramai pulak tu. Sekian lama dia bersama aku dlm satu grup sbb kekadang mcm dia tak nak masuk kumpulan lain, ke kumpulan lain tak nak ambik dia??? Aku tak kisah, janji kita boleh siapkan grup assignment dan dihantar tepat pada masanya. Dalam grup kekadang aku selalu mcm marah2 kat dia, bukan apa2, marah sayang ler tu.... Aku mohon maaf kalau kau terasa dan berkecil hati. Aku pun kekadang 'laser' jugak. Sejak fasa 7, dia tak bersama dlm grup aku, grup mana si mail ni join? (ke mana lagi, grup Sabri ler dia join, tak leh berenggang dari bontot Sabri, hehehe) Selamat maju jaya Mail!!!

No comments :