Saturday, July 05, 2008

berkemas

hari ini aku nak selesaikan berkemas sbb esok nak bertolak pg ke upsi, kalau boleh sebelum kul 10. Banyaknye barang yg nak dibawa... tempat barang akan penuh dgn barang2 aku jer, kat seat belakang pulak penuh dgn barang2 anak pompuan aku yg nikah mei lepas. Dia sekarang ada kat Cheras, so kena ler aku bawakan barang2 dia sbb dia nak pindah rumah sewa. On d way nanti aku kena singgah kat sekolah teknik Melaka jumpa anak bujang aku yg form 5, harap2 sebelum tenghari boleh sampai kat Cheras.

semoga aku sihat esok dan selamat dlm perjalanan, amin.

2 comments :

Anonymous said...

Assalamualaikum, huhu sama le kita balik ke campus tapi bukan UPSI hmm x sabar nye nak balik campus tuk meneruskan perjuangan ini yang dah sampai ke penghujungnya...Apa2 pun selamat sampai ke tempat tujuan anda...salam

yusofsipan said...
This comment has been removed by the author.