Sunday, July 13, 2008

diyak 15 - Faris

Faris ni sinonim dgn komputer. Sejak di IAB, kalau nampak si Faris ni nampak ler laptopnya dan kalau nampak komputer teringat ler kat Faris. Hampir sepanjang masa tidak pernah berenggang lama dgn komputer (lebih drp bini dibuatnya, kalau bini betul ntah dah bape kali beranak kerana asyik dikepit ke sana ke mari, kau kahwin jer la dgn laptop kau tu Faris, hehehe). Dia begitu obsess dgn komputer dan boleh dikatakan 'gila komputer' (gila ni kan ada banyak jenis.....). Dia tidak kedekut dgn ilmu komputernya, tanyalah bila2 masa pun ttg komputer pasti akan dijawabnya. Dia jugak dianggap sbg 'sifu ICT'. Terima kasih Faris, banyak yg dpt kami belajar daripada kau! Selamat maju jaya dan semoga sentiasa berbahagia bersama keluarga tercinta.

2 comments :

goblog said...

aku akui dia ni memang tak kedekut ilmu terutamanya dalam bidang komputer.malah sesi pengajaran moodle di lebih hebat dari pensyarah yang seorang tu....!

di taklah macam kau usup,minta sikit saja bagi panduan buat blog,delete blog, kau dah minta ayam panggang.he,he,he...

cikgu yusof said...

sori ler goblog, lambat pulak aku balas komen kau.

ayam panggang kau tu kalau tak ikhlas tak perlu ler beri... aku nak ajar pun mesti ler ikhlas kalau tak rugi ler aku buat amal baik...