Saturday, July 12, 2008

diyak 4 - joni

Ni seorang lagi gengster dari Terengganu (ramai benor gengster dari Terengganu ye). Jangan keliru bila dengar sebutan nama dia (tengok orangnya dulu) dan menyangka yg dia adalah 'mat salleh'.... Mat salleh terbakar mcm aku jugak cuma nama aku tak ler mcm nama omputih. Dia ni sentiasa 'low profile' sejak aku kenal. Mcm tak kisahkan orang dan keadaan sekeliling.... si Joni sering tenggelam dlm dunianya sendiri dan sentiasa ambik mudah terhadap apa2 hal dan apa2 urusan pun. Seperti mana si Mail, Joni pun telah sekian lama dlm grup aku. Bila sampai 'time' nak bentuk grup, si Joni ni aku nampak mcm kesian jer (ke dia ni pandai buat muka kesian?) Sehingga fasa 8 ni, Joni masih kekal dgn grup aku. Seorang yg taat dan setia pd ketua grup, walaupun kekadang tugasan yg diberi tak dpt disiapkan/dibuat, selamber jer muka dia..... (ok ler tu asalkan kau bahagia Joni!) Selamat maju jaya dan bahagia bersama keluarga tercinta.

No comments :