Tuesday, July 15, 2008

patutkah diteruskan?

Entri diyak mengundang pelbagai persepsi dan reaksi. Kebanyakannya rasa gembira dan itulah sebenarnya tujuan aku menghasilkan entri tersebut, tidak ada niat yg lain apatah lagi untuk mengaibkan sesiapa. Daripada 53 orang, aku baru sempat buat 21 diyak dan mereka yg belum aku paparkan entri diorang, jangan ler menyangka bukan2, nanti ada kesempatan pasti aku buatkan.


Salam ceria buat semua.

2 comments :

goblog said...

teruskanlah usup,asalkan kau bahagia.aku pun suka baca.untuk menghiburkan hati dimasa lapang dan yg penting selepas kita akan berpisah nanti.tentang komen2 tu biaslah untuk menyakat shj.

mat said...

memang le pe yg kita buat ada pro dan kontra. ade stuju dan tak setuju. tak kan tak kenal grup kita ni. tp kalau usup tulis yg elok2 ttg kawan ok juga. atau yg lucu ke. tp kalau yg mengaibkan tu tak baguslah. kalau dia berasa hati kan kita juga dosa pulak. kecik hati. hilang nak buat yg baik timbul pulak problem lain. apa-apa pun semuanya terpulang kat usup je. ape nak tulis, tulis je la.