Tuesday, July 15, 2008

diyak 53 - aku

aku mcm tak bape kenal si aku ni tapi ramai orang kenal dia sama di kalangan lelaki dan di kalangan pompuan jugak. Ramai jugak lelaki yang kata si dia aku ni suka dan berlebih melayan pompuan, yeke? (memang aku 'lebih' layan pompuan, sebab aku ada lebih pompuan, korang buat2 tak tahu pulak, hampeh betul la korang ni) Korang komen ler apa2 tentang aku, aku tak kisah... Selama lebih 3 tahun kita bersama, korang nyatakanlah apa persepsi korang terhadap diri aku sama ada sejak mula2 nampak dan kenal atau selama berada di IAB atau juga semasa menuntut di UPSI. Sudi2kanlah dan di atas kerjasama itu, aku dahului dengan ucapan setinggi2 penghargaan dan jutaan terima kasih.

Buat sekian kali jugak, aku memohon maaf jika ada yg tidak senang dan terasa hati dengan entri nostalgia ini, wassalam.

10 comments :

fidah said...

Usop yang ku kenal. masa kat IAB dulu aku tak berapa rapat dengan kau usop. Tapi aku masih ingat lagi sajak kau yang bertajuk apa ya? Tapi masa tulah nama kau makin top. Tapi masa di UPSI nie aku salute kat hang sebab rajin study dan buat assingment sampai tak balik kampung. Usop yang ku kenal juga rajin membantu aku dalam apa-apa pertolongan yang diminta dan paling merapatkan hubungan kita ialah krim susu kambing keluaran sungai daun tu....Moga persahabatan kita kekal abadi.

cikgu yusof said...

terima kasih fidah kerana memberi komen. Macam tak tergamak jer nak komen peribadi aku banyak2 ye... anyway sekali lg, thanks.

goblog said...

usup janggut yang aku kenali ni memang lemah lembut orang nya. tapi dia ni double barrel tau.bila nak trippel atau quatet(aku tersilap eja ka?)

fidah setakat krim susu kambing tu tak pa. jangan krim susu penuh berkrim sudahlah.boleh percaya ka pada usup ni ?

cikgu yusof said...

terima kasih goblog kerana sudi memberi komen walaupun ianya masih berbaur dgn prejudis yg menebal....

goblog said...

apa pulak prejudis,aku memang tak faham menatang apa tu yang dikatakan prejudis.tlg perjelaskan usup......!?

cikgu yusof said...

Raja Lawak Nabil kata, `Lu Fikirlah Sendiri'....

goblog said...

diyak ni aku kenal sangat.aku memang suka menyambut komen2 dia dlm blog.terima kasih usup kerana kau seorang saja yang suka membalas komen2 tu.
insyaallah,kau akan kenali siapa tu goblog.kalau diberi kesempatan pada malam jamuan kita,kawan aku akan memperkenalkan aku kepada semua blogger lain.maaf............?

Anonymous said...

yusoff yg aku kenal. Hang le. mula-mula aku tertengok hang kt IAB dulu aku respek habis kt hang. sb berjanggut.. slow jalan..ckap pun lembut.lebih-lebih lg bila ckap dgn popuan. wah lembut sgt suara. bunyi tak bunyi. sb tu agaknye mudah dpt dua. hehehe .jangan marah.
hang sbenornye baguih.aku pun minta maaflah kalau bahasa aku x berapa sihat didengar....

ita said...

Cop yang ku kenal.

Selama 3 tahun kita menjalin persahabatan, rasanya belum cukup i mengenali hati budi u yang sebenar. Apa yang i lihat , u cukup mudah membantu mana yang boleh u bantu dan tidak juga lokek dengan senyuman dan nasihat. Gerak langkah u memang ler slow namun berhemah. Bila berbicara, lontaran suara lembut dan pitching well done.

Apa yang i suka mengenai u ialah kesabaran dan poyo u bila berdepan dengan usikan dan kritikan kawan-kawan. Dari hasil tulisan u dalam blog, memang terpapar kejujuran dan keikhlasan bersahabat disitu. U cukup setia berutus berita , berbalas komen walaupun ada yg sengaja menghentam dan memprovokasi sikap u.

Apapun cop, ia berbangga mendapat seorang kawan seperti u.

Anonymous said...

Bonjour, cikguyusof.blogspot.com!
[url=http://cialismaro.pun.pl/ ]Acheter du cialis [/url] [url=http://viagraline.pun.pl/ ]Acheter du viagra [/url] [url=http://cialistina.pun.pl/ ] cialis en ligne[/url] [url=http://viagradysi.pun.pl/ ]Acheter viagra en ligne[/url] [url=http://cialisorto.pun.pl/ ]Achat cialis en ligne[/url] [url=http://viagrakewa.pun.pl/ ] viagra en ligne[/url]