Saturday, August 01, 2009

Selsema Babi : Yang Perlu & Jangan (Panduan Agama)

Sila baca artikel ini untuk mendapatkan sedikit sebanyak panduan, terima kasih.

Mudah2an penularan penyakit ini segera berakhir, amin!!!

4 comments :

Faris said...

Cop,
Sama2lah kita berdoa agar dijauhkan dari musibah ni.
Apa kata kita pakat ramai2 buat operasi menghapuskan b**i di dunia ni. He he he... Aku lantik ko sebg Pengerusi JK Bertindak.

cikguyusof said...

wei faris, aku jadi naib pengerusi/setiausaha kehormat jer cukup la, ko kenalah jd Pengerusi....aku mane boleh lawan tokey!!!

Kembara Kelana said...

orang lain suka babi, orang lain yang tak ada kena mengena pun kena hadapi masalah tu

mpmn said...

dah lewat, wabaknya dah menganas.