Wednesday, August 19, 2009

majlis persaraan

semalam ialah majlis persaraan Pn Hjh Fadzillah Md Yassin (adik TPM@menteri pelajaran), GB SK Convent, Muar.

Hari ni pulak, majlis persaraan Tn Hj On bin Jaafar, GB SK Sg Abong, Muar.... makan lagi!!!! Ramai yg kata, makan ler puas2 nt dah puasa dah tak bole makan tapi aku rasa masa time puasa kita banyak jugak makan, waktu makan jer yg berubah!!!

6 comments :

okie said...

makam...jangan tak makan...MAKANLAH KAMU SEBELUM KAMU DIMAKAN..(seram je dengor). selagi boleh makan kite makan..mengikut kajian ...orang di ethopia mati kerana tak makan tapi rakyat malaysia ramai mati kerana banyak makan...yela ..banyak makan...dapatla macam-macam penyakit.....makan-makan gak...tapi pandai-pandai la kawal....

mantan said...

Sof,
sori sof, comment sebelum ni saya delete. Salah.

Apa2 pun, makanlah banyak2 sof biar besar sikit. Biar janggut tu lebih lebat, lebih panjang. Air dalam perigi tu dah semakin surut...hehehe

cikguyusof said...

haah okie,ni nak gi makan ler ni, jom...!!!

cikguyusof said...

mantan,
perigi yg mane satu yg dah surut tu, yg pertama ke yg kedua? Buat masa ni kedua2 perigi masih belum surut airnya......hehehe

mpmn said...

apakah yg akan dilakukan apb dah pencen. ada org menukar dirinya 100%. ada yg masih meneruskan aktiviti spt biasa. yg pasti umur makin singkat dan masa utk kembali pd sang pencipta semakin hampir. lu fikirlah sendiri

cikguyusof said...

pirzan,
terpulang kpd citarasa masing2 ler apa yg sepatutnya dilakukan, semua kan boleh berfikir sendiri....dan wp masa dah singkat tapi masih sempat....!!!