Monday, August 24, 2009

burung

Free Pics Angel Pics Funny Pics

>>>> aku pun ade burung jugak, dua ekor....!!!

Free Image Hosting Angel Pictures Photo Sharing
Align Centre
>>>> tambah pulak 2 ekor lagi, tp mcm ganaz jer la yg dua ekor ni.....!!!



9 comments :

Teja said...

jaga leklok burung tu jgn trlepas lari... hehe

cikguyusof said...

Teja,
rasa2 mcm nak tambah 2 ekor lagi supaya lbh meriah, bole ke???

Teja said...

amvoiii.... bulan pose ni brkisah ttg burung plak ye...

cikguyusof said...

Teja nak burung ke, nak yg besar ke yg kecik.....???

Kembara Kelana said...

burung...kau cup, ramai yang nak..sebab tak berenti dia mengibaskan kepaknya...kau sehat ke cup...yang sakit tu camana cup

ybs said...

sof,
aku sihat alhamdulillah dan isteri aku dah kuar hospital dua ari lepas tp dgn bersyarat sbb drp kahak dia msh ditemui kuman. Dia kena buat folow-up...

mantan said...

cikguyusof,
Apa namanya burung putih dua ekor tu. Kepala burung tu nampak besar je...

cikguyusof said...

mantan,
saya pun tak pasti apa nama burung tu, bukan burung pipit ke?

Kembara Kelana said...

cup..aku nak chat dgn kau..bila kau senang cup...kau sibuk jer memanjang cup...aku tension ni cup