Friday, August 14, 2009

jamuan utk Razi dan Piah


baru jap tadi telah diadakan jamuan bersempena dgn perpindahan keluar dua orang warga SKPPS. Cikgu Razi bertukar ke SK Ismail 1 dan Pn Sapiah bertukar krn naik pangkat ke SMK Raja Muda. Mudah2an mereka berdua dapat melaksanakan tugas dan tanggungjawab dengan lebih efisyen dan lebih berjaya lagi.

4 comments :

Teja said...

hadiah tu utk sape ye? klu ntah utk ckgu pass la ke cni...

aku tk kisah kalau nk bg semua... hehe

cikguyusof said...

Teja,
nak hadiah ke, dtg ler sini....mcm2 hadiah nt boleh dapat tau!

mpmn said...

mkn kyg2 sebelum puasa ni.

ybs said...

tak larat la pirzan nak makan jer, mlm semalam pun makan dan pg ni nanti makan lagi, program santai bersama murid2 thn 6.