Saturday, August 15, 2009

program santai



pagi ini selepas kelas tuisyen, diadakan program santai untuk murid2 tahun 6. Makan nasi lemak berlaukkan ayam dan ikan bakar....

11 comments :

Teja said...

mana ikan bakarnye, kata td nak anta... huhu

cikguyusof said...

Teja,

nt saya hantau ikan satu lori ye tp kena bakau ler sendiri....hehehe

Teja said...

satu lori??? nak suh bukak kedai mcm kat umbai ke ni?? ok jugak tu....

kita share ye, ckgu bg modal... sy jd tauke, nnt kita cari tukang masak...

zai boleh kot jd chef... ngeeeeee!

cikguyusof said...

Tak bergaduh ke Teja dengan dia???

hehehe!

zaijb said...
This comment has been removed by the author.
Teja said...

ye la, bila pulak kami gaduh... tp ade org tu kn suggest kami brmadu... muehehe!

kalau ade jodoh pe slhnye...

zai, skrg ni chef2 ramai lelaki kn, apa kata kita mntk khidmat mpmn atau KK jd tukang masak... diorg mesti terror punye... ngeeeeee

kita duduk, diorg hidang kat kita... huhu, bahagianya hidupppp.....

cikguyusof said...

zai,
bagi saya, tak pasti la sama ada orang itu benar2 nak melaga2kan zai dgn Teja atau mungkin dia hanya bergurau sambil mengusik saya tetapi dengan gurauan yg agak kasar.... Wbp banyak2kan la bersabar, anggaplah sebagai asam garam kehidupan. Meskipun terluka namun jgn ler bersedih sangat!

cikguyusof said...

Teja,
baguslah kalau ada kesediaan utk bermadu dan saya doakan mudah2an berjaya! madu tu mmg selama2nya berasa manis kan kan....hehehe

zaijb said...

yg manis tue, madu yg di sapu dgn roti lahh... bukan madu tue... hahaha...

cikgu, sy masih terasa hati... yea gurauan tue nampak kasar... tak pelahh sy faham... kekadang bila kita menulis dan berbicara penyampaian itu nampak berbeza...

Teja said...

udah2 le tu zai, jgn dikenang lg kisah tu... tntu dia tmbh frust bila gagal melaga2kan kita... hehe, nnt kita sama2 tgk, ape pulak dia nak buat selepas ni... tntulah org tu sgt pengecut orgnya sehingga sanggup baling batu sembunyi tgn... tkpe, org seperti ini tidak layak menjadi sahabat kita... nyahkan dia je!!!

okie said...

salam...dah lame tak masuk blog cikgu. uiiiiii...seda......pnye...kesukaan saya tu...ikan bakar cecah air asam dengan kuah pencok lagi sedap... nak tanyala...saya macam kenal cikgu yang pakai baju purple tu...sape yek....sebab kalu shoot gambar dia mesti tutup muke....macam pernak tengok tapi kat mane ye......