Sunday, August 16, 2009

taklimat timbalan pengarah pelajaran Johor

Taklimat tersebut adalah kepada semua GB bagi pencapaian 'Near Miss' lulus subjek Matematik dan Sains yg tinggi dalam UPPM3. Ianya akan diadakan esok di SMK Dato' Syed Esa, Batu Pahat, Johor mulai jam 8.30 pagi. Selain drp aku, seramai 15 org lagi GB dari daerah Muar yg terlibat.

5 comments :

Teja said...

slmt brtaklimat, hati2 dlm prjalanan... huhu, tkde geng ngobrol la esok nmpknye, ngeeeee!

cikguyusof said...

Teja,
mekasih....

Kembara Kelana said...

sini ada satu lagi istilah yang aku tak gemar selain near miss tu... dia orang pakai haram gagal. ikut suka jer..selamat bertaklimat cup, raya nanti jumpa aku nak ambil barang yang tertinggal tu, kau ambik kat mahat siap ssiap

cikguyusof said...

sof,
ni aku baru balik dr BP, aku pegi dgn Mahat ler, dia kirim salam kat kau dan barang kau tu dah ade kat aku, nt bila2 kau balik dtg ler jumpa aku ye....

Kembara Kelana said...

cakap dengan mahat aku minjam sikat...mak dia pesan, nolong orang..jangan tak nolong..