Monday, August 17, 2009

taklimat TP Pelajaran Johor


Yang bersongkok tu ialah Tn Hj Markom bin Giran
Timbalan Pengarah Pelajaran Johor


8 comments :

teja said...

dulur ku kuwi... jowo yo??

ybs said...

yo podo, wong jowo....hehehe

mpmn said...

satu kapallah. bodeklah sikit biar cepat naik pangkat. nama ayah dia giran ke girang. bior beto ybs.

ybs said...

pirzan,
betol ler nama bapak dia Giran, mandai ler pulak kau nak menukonye.... Memang sekapal ler aku, sama dgn Teja jugak, jawa Kuala Selangor tu, hehehe....

jgan mare ye Teja, kita kan sama2 wong jowo!

Teja said...

satu puak watpe nk marah... 'sayang' lg ade... hehe

Faris said...

Cop,
Si Markom tu. Dulu dia pernah jadi KPP Unit HEM di Bahagian Sekolah, KPM sama2 dengan aku. Dia ni cakap dan kaki bodek aje pandai. Dicampak keluar dari KPM dan balik semula ke Johor kerana tak perform. Kalau sekarang dah perform, tak tahulah dan mungkin kerana dah berubah. Bila Pengarah BS minitkan kerja, ada aje yang tak sempurna. He he he.... wong Jowo... Bini aku pun Jowo, jadi aku masuk/celup Jowo. Kah kah kah...

cikguyusof said...

Faris,
haah si Hj Markom tu la, mane lagi....semenjak jadi timbalan ni lbh sibuk ler dia. Adalah berubah kot...

so kau ni cina masuk jawa la yer, kira ok ler, jawa mata kecik dan cina mata sepet, eh sama ler tu....hahaha

mpmn said...

samalah dgn aku. aku minangkabau msk jawa gak. tp kalau cina msk jawa. anak mata sepet, mesti pandai main badminton. tgklah pemain badminton. yg hdl2 semua mata sepet. nak tahu nape dia org hdl, sbb kilauan chy lampu kurang msk dlm mata dia org. hehehe