Thursday, August 20, 2009

TPM dan SK Paya Redan

pagi ini jam 9, Majlis Pelancaran "Kampus Astro Bersama Komuniti Sekolah" untuk semenanjung Malaysia diadakan di Kompleks Sukan Pagoh, Muar yg dirasmikan oleh TPM.

Beberapa hari yg lepas aku asyik teringat kat SK Paya Redan; sekolah dan guru2nya. Kebetulan ada pula surat panggilan menghadiri majlis di Pagoh, boleh ler aku dua dlm satu.

9 comments :

Kembara Kelana said...

cup,
tkasih tipon...cup...harap kau dalam kesejahteraan begitu jugak keluarga kau...aku bz kat keta aku ni..jumpa kau nanti...aku tertarik dgn dua dalam satu tu...????

mpmn said...

apa yg mybbkan kau terkonang2 sgt kat sk paya redan tu cop. ini ada apa2 ni. ada konangan yg mengusik jiwa ko?

Kembara Kelana said...

cup selamat berposa dan maaf zahir bathin cupppp..pizan kau pun sama

Teja said...

ekottt....

cikguyusof said...

>>>>sof,
mekasih kembali. Tiada apa yg menarik dgn dua dlm satu tu, kau jgn fikir yg bukan2 pulak!!!!

>>>>mpmn,
tempat jatuh lagi terkenang pirzan.... apatah lg tempat aku menemui cinta! hehehe.... banyak sgt kenangan yg mengusik jiwa di situ!

>>>>sof,
utk kau jugak selamat berpuasa!

>>>>Teja,
tak boleh ekottt....!!!!!

Teja said...

tk bg ekot udah, nnt aku ekot megat panji alam baru taw...

cikguyusof said...

Teja,
terpulang.... siapalah aku dan berhak ke aku utk menghalanginya, huhu....

siti rohani said...

salam en yusof.. seronok tengok blog nie.. bestnyer melihat perkembangan skpr skang.. dah ramai cikgu-cikgu lama yang berpindah.. semuanya muka-muka baru..

ybs said...

siti rohani,
mekasih krn sudi menjengah blog sy....

cikgu di mana sekarang? cikgu berasal dr terengganu dan berkahwin dgn anak ketua kampung paya redan kan? sy mcm dah lupa la....maklum dah tua, esok dah berusia 50 thn....hehe