Monday, August 10, 2009

masuk wad

Ptg smlm, aku membawa wife yg demam teruk ke Hospital Pakar Sultanah Fatimah Muar , bimbang jugak dengan penularan penyakit selsema babi tu...... Tekanan darahnya rendah dan setelah beberapa jam di bilik rawatan pesakit luar akhirnya terpaksa jugak dihantar ke wad. Pagi ini aku datang ke sekolah dalam keadaan yg tidak cukup tido dan keletihan. Cian aku.....

10 comments :

Teja said...

salam, moga wife dn anak2 cepat sembuh dn dilindungiNya selalu...

cikguyusof said...

mekasih Teja, atas doa dan pengharapan itu

waruna said...

demam apa tu cikgu yusof? bimbang juga skrg ni kan

Kembara Kelana said...

semoga cepat sembuh sopp

Faris said...

Cop oooo Cop,
Apa ko dah buat dgn wife ko tu. Cian dia.... Walau apapun jagalah dia dengan teliti sementara ada 2 ni. Kalo dh bertambah lagi, nnti bertambah susah. He he he...

cikguyusof said...

waruna,
demam panas biasa jer tp tekanan darahnya menjadi rendah sehingga lemah seluruh badan.... ptg td kelihatan beransurn pulih, alhamdulillah!

cikguyusof said...

KK,
mudah2an sof.... mekasih

cikguyusof said...

wei faris,
ko ingat aku kaki dera isteri ke? Mereka yg mendera kau ade ler....hehehe

Sabtu lepas rumah mak mertua buat kenduri, mungkin dia letih sgt.....

mpmn said...

cop nape tak htr ke hosp puteri jb. mesti dpt layanan istimewa

cikguyusof said...

pirzan,
takpe la, lain kali jer.... nt kalau ahli keluarga kau yg sakit kau hantar ler ke sana ye....terutama kalau isteri kau yg tidak sihat, ok ler kan, anak kau pun ada 2 orang kat sana tu.....hehehe