Monday, June 29, 2009

gua hati blog lu

baru jap tadi saya ke blog nik awin dan dia sedang menghadiahkan award ler pulak! so saya pun menerimanye dan menyahut ler jugak seruannye.......

Syarat-syarat:
1. Letak dalam Blog anda.



>>>> mcm ni ler lbh kurang letaknye.... hehehe

2) Letak link orang yang kasi award ini;
>>>> ni linknye; nik awin (Sudi-sudikan ler berziarah kalau pembaca ada peluang dan kesempatan....)

3) Awardkan kepada kawan-kawan lain.
>>>> saya dgn ini meng'award'kan kpd semua yg membaca entri ini....

Sekian, terima kasih.

7 comments :

Kembara Kelana said...

entahlah kau ni sop...umur dah lima puluh...buatlah apa patut sop..

cikguyusof said...

lom lima puluh la, tahun depan baru ler....

Faris said...

Cop,
Aku pun nak jimat komen. Rujuk komen aku dalam blog KK di bawah entri Lewat. He he he.... macam taktik kau dan Yusof Rompin juga....

nik awin said...

ganas la tajuk entri ni...kenapa tak tukar? huhuhuhuh :P

cikguyusof said...

faris,
sukati kau ler, asalkan kau msh sudi menjengah blog aku, tu kira dah sgt wokey ler...

tq bro...

cikguyusof said...

nik awin,
ganas ke tajuk entri ni? kan saya belajo drp nik awin....., hehehe

Kembara Kelana said...

nak batu nesan ke sop