Thursday, June 25, 2009

besdey aisyah


hari ini adalah besdey anak dara sunti aku yg bongsu, aisyah arifah namanya.... dah lapan tahun dah umurnye dan rupa dia cute mcm papa dia, hehehe

bercita2 hendak menjadi doktor dan setakat ini kedudukan prestasi akademiknye masih lagi yg tertinggi di kelasnye, sama ada di sekolah kebangsaan mahu pun sekolah agama, alhamdulillah, tahniah aisyah!, moga cita2 anak papa ni tercapai, amin

9 comments :

zaijb said...

Tahniah lerrr, Happy Birthday buat Aisyah... yg keberapa yea?? mana gambo nyeee tak letak ke cikgu...

cikguyusof said...

wah cepatnye zai ngomen yer, entri tu lom siap lg la, sori, hehe

Kembara Kelana said...

selamat hari jadi aisyah...cakap dgn abah jangan rosakkan bahasa dengan ejaan selanga kutu...besday.. birthday...eja betul betul...pesan kat abah..abh tu guru besau...ok aisyah bye bye

eiza in the house.. said...

salam cikgu
selamat birthday utk Aisyah..comel la besday gurl tu..moga jadi anak yg gemilang yer..:)

cikguyusof said...

mekasih eiza krn sudi menjengah dan meninggalkan komen... dan mekasih jugak di atas harapan moga si aisyah tu menjadi anak yg gemilang....

cikguyusof said...

sori sof, aku terlepas pulak nak balas komen kau... ke kau nak merajuk, marah ke geram ke menyampah ke ape2 ke.... aku peduli ape!!! ha ha ha

wah kau komen psl bahasa aku yer, mekasih jer la.... aku mmg opsyen bahasa dr maktab bahasa tp dah lama sgt tak ngajar bahasa hingga mcm dah jadi tak tahu bahasa....hehehe

za said...

hepi besday aisyah... moga jd anak yg jd menyenangkan ibubapa, amin

cikguyusof said...

amin, mekasih za...

aisyah arifah said...

hahahahahah