Saturday, June 27, 2009

hari terbuka lagi...!!!

hari ni aku ke majlis hari terbuka lagi, utk anak pompuan bongsu aku si aisyah tu tp kat sekolah aku sendiri ler.....hehehe. Hari ni adalah hari persekolahan ganti cuti hari raya. Kami buat hari terbuka dan diadakan jugak jualan yg dikendalikan oleh kelab bilik guru dan PIBG. Alhamdulillah, lebih 90% ibu bapa yg dapat hadir.

6 comments :

Faris said...

Cop,
Kau ni asyik terbuka aje semenjak dua menjak ni. Ada aje yang terbuka. Rumah terbuka bila pulak?? Tak payahlah tunggu hari raya. Hati terbuka????? Aku rasa dah terbuka luas sekarang kerana macam2 dah masuk dalam hati kau tu. Cuma jangan yang satu tu terbuka sudahlah.
Apa yang penting ialah terbuka minda untuk membolehkan kita berfikir dan membuat keputusan dengan waras. Tahniah jika anak kau adalah dalam kumpulan pelajar terbaik.

labi said...

bila dah dua, dah terbuka jalan untuk ke tiga...seterusnya akan terbentang jalan untuk yang ke 4.. tapi manisah jangan kacau...jalan nya tak terbuka, tetapi ruang pemusuhan yang akan terbuka labu...ingat tu...bab manisah tak ada terbuka terbuka...

cikguyusof said...

faris,

yela, sepanjang minggu ni terbuka saje... dan rumah terbuka no problem, hati terbuka pun takde masalah sbb ramai jugak yg dah nak jatuh hati kat aku, hehehe

alhamdulillah, anak aku yg bongsu thn 2 tu msh tertinggi dlm kelasnye tp cikgu kelas dia kata kwn2 dia msh lom ada yg bole beri saingan lg pd dia, bimbang dia terikut pulak dgn yg lain tu...

labu said...

labi,

sungguh berani kau datang ke mari dan memberi pulak kata dua pd aku yer... kau ade kena mengena ke dgn manisah, ke manisah tu tunangan kau??? Di mulut naga lagi kurampas labi, inikan pula kau hanya sekadar rakan blogger jer dgn manisah....
ha ha ha labi, labi....

nik awin said...

Gb saya tak bagi buat hari terbuka hari ni.
katanya ada pekeliling bgtau, hari sabtu hari cuti berganti kena buat P& P

tak syok betul dgn org tua mcm tu ..(bila la dia nak pencen awal ni)

cikguyusof said...

nik awin,

kalau bkn pd hari sabtu pun kan biasenye kita buat hari terbuka pd hari persekolahan, kan...? ada p&p ke pd hari tersebut? pd saya selagi saya bole bagi rasional saya buat jer...