Tuesday, June 23, 2009

kssr, bpk dan nazir

oleh kerana sekolah aku dipilih menjalani uji rintis bagi perlaksanaan Kurikulum Standard Sekolah Rendah (KSSR) maka pada hari semalam seramai dua orang pegawai dari Bahagian Pembangunan Kurikulum KPM dan seorang nazir persekutuan telah datang utk membuat pemantuan. Seharian jugak melayan mereka dan alhamdulillah, segalanya berjalan dengan baik dan lancar!

6 comments :

Faris said...

Cop,
Biasalah bila mereka terpaksa menjalankan tugas. Siapa pegawai BPK yang hadir tu? Mungkin aku kenal kot. Kau buat tak semua pelaksanaan projek rintis tu? Impak dari pelaksanaan projek rintis di sekolah kau tu lah yang akan digunakan untuk penambahbaikan. TK.

cikguyusof said...

yer la tu faris...

Pegawai tu Pn Shazalila bt Samsudin dan Pn Siti Mariah A Karim, kau kenal ke?

Sekolah aku melaksanakan uji rintis bagi Modul Teras Tema - Kreativiti dan Seni Visual dan cikgu aku turut terlibat dlm kursus/bengkel pemurnian modul bersama2 dgn Kak Pah Kelantan kita....

Faris said...

Ooo Cop... pegawai perempuan ye. Kalau yang perempuan aku tak kenallah. Kalau lelaki tu mungkin juga aku boleh kenal. Malu aku dengan pegawai perempuan ni...

cikguyusof said...

kunun malu kat pompuan.... nak termuntah aku baca komen kau tu faris!

dah pandai bermuka2 ler pulak si buaya tembaga...kah kah kah !!!

ZURAIDA said...

o...patutlah masa sy dtg sek masa cuti tgk cikgu2 ramai yg rushing jer wat kejer...ehehehehhe

cikguyusof said...

biase ler zu, semua gelabah termasuk ler jugak gbnye...