Friday, June 05, 2009

dah balik...

Mesyuarat di JB yg sepatutnya tamat pada hari ini tapi aku dah balik semlm kerana semua kerja dah beres. So hanya 5 hari 4 mlm jer la yg aku terkurung di Hotel New York tu mcm ayam daging. Semua urusan diadakan di Ballroom tingkat 23 termasuklah makan dan minum. Buat kerja sambil duduk jadi letih kerana duduk jer la.... tapi letih jugak kan namanya! Aku ke ofis jugak arini utk menyelesaikan beberapa urusan yg tertangguk.

----> ada ke sesapa yg terasa kehilangan aku dlm beberapa hari ni? hehehe

10 comments :

mantan said...

cikguyusoff,
selamat bertugas kembali. tentu banyak yang nak dibereskan...

cikguyusof said...

yess mantan, banyak ler jugak termasuk urusan utk pegi amik anak2 yg sdg bercuti di KL dan isteri di Temerloh....huhu

Faris said...

Cop,
Balik cepat tu ada tujuan..... Laksanakan tugas dengan jayanya. Misi dan visi kau tu, letak di landasan yang betul. HE he he...

cikguyusof said...

faris, wp pun penat dan letih tp dpt jugak aku suatu pengalaman baru. Kitorang (seramai lbh kurang 80 org) proses sebanyak 5800 buah borang tender.... naik kelabu jugak mata aku!

za said...

za terasa kehilangan tmpat mengadu... hehe

cikguyusof said...

za, sungguh ke bagai dikata.... hehe

za said...

tk tumbuh tk melata kn??

hehe...

cikguyusof said...

andai sungguh bagai dikata, jiwa dan raga hamba serahkan...

Kembara Kelana said...

aduiiiii aduiiii sakit telingaku labu

cikguyusof said...

sakit jer takpe labi, jgn sampai pekak dah ler.... susah pulak ler nt kau nak mendengar kutukan2 aku yg seterusnya, hahaha....