Tuesday, September 01, 2009

pap

Hari ini Pembantu Am Pejabat yg baru datang bekerja. Namanya Norazila, panggil azila jer la.... Berasal dari Johor Bahru dan bertemu jodoh dgn orang MuO. Suaminya bekerja sebagai PAR di SM Sains Muar dan tinggal di Kg Bendahara. Belum mempunyai anak dan kata Kak Bedah, "dah mengandung 2 bln lebih dah tu...." "ye la Kak Bedah...., hehehe"

22 comments :

Faris said...

Cop,
Padanlah kau mengeryam semacam aje pagi tadi. He he he....
Maaf Cop sempena bulan puasa ni. Kah kah kah...

cikguyusof said...

wei faris,
cakap baik sikit iye....tak kan ler isteri orang pun aku nak kacau!!! sedangkan anak dara dan janda pun aku tak ganggu tau.....

Faris said...

Betul ke???? Nanti aku fikirkan????? Tunggu ilhamlah Cop.... Ko ketua jabatan yang baik Cop kerana ambil berat terhadap anak buah.

tok _pinang said...

boleh caya ke cop ni..aku tgk gmbr kat blog tak de pun gmbr dgn laki2..semuanya dgn pmpuan..

Kembara Kelana said...

aku bab ni aku caya kau cupp..apapun kau akan buat yang terbaik, malah kau akan berikan stafkan peluang terbaik dalam hidup mereka...aku dah pergi sekolah kau..ak dapati mereka semua aman damai dibawah pentadbiran kau...kaua tabahkan hati, cuma...

ybs said...

faris,
nape tak pecaya ke??? susah jugak kau nak percaya kat aku yer....

ybs said...

tok_pinang,
pelik sikit la nama ko ni...!!!

penilaian kita tidak boleh hanya berdasarkan kepada yg zahir saja....

banyak jugak aku bergambar dgn kawan lelaki tok pinang, cuma tak banyak yg aku muatkan dlm blog ini, nt ler lain kali kot!

ybs said...

sof@KK,
mekasih krn kau msh ada kepercayaan kat aku tp "cuma" tu ape sof??? ada yg msh terkilan di hati kau ke??? ke ada hajat yg tidak kesampaian??? ke kau rasa aku tidak berlaku adil kat kau??? ke ada apa2 sof....???

Teja said...

yuhuuuu.... slm pg yg! (kasi gempaqqq). leklok jaga staf tu ye, tmbh pulak tgh pragnent tuu... jgn bg keje berat2, klu blh jgn bg langsung.... maka ckgu buat sndiri la keje tu... hehehe!

psst, kem slm kat pap tu ye...huhu

cikguyusof said...

selamat pagi utk Teja jugak (maaf tak tergamak lagi nak guna perkataan syg kat sini, bimbang ada yg akan terluka...hehehe)

insyaAllah saya akan jaga PAP tu setakat termampu.... dan layan dia seperti melayan staf yg lain jugak!

ZURAIDA said...

uhuhuhuhuhu...layan cikgu...jangan tak layan...ehehehe

cikguyusof said...

zu,
lama jugak tak menulis komen di sini.... semakin sihat kan? hehehe....ke membesar di bahagian tertentu jer? Moga sentiasa sihat, ceria dan perolehi keberkatan khasnya dlm bln ramadhan ini!

layan jer la seadanya zu...!!!

Anonymous said...

wah cop...mengidam ke. jon

cikguyusof said...

jon,
kau ni tak reti2 lagi nak letak nama kat atas tu ye....hehehe gurau jer jon!

ngidam apa pulak ni jon? kalau ngidam nak berjalan ke tempat kau tu ade ler jugak.... ntah bila ada kesempatan erk?

jon said...

aku dah letak cop. tak jadi.

kau ni nak je. mane dapat datang.

jon said...

pagi ni aku dok sain surat je kat bilik.sambil-sambil melilau masuk blog hang..blog faris..tapi tak bawa virus..jangan bimbang.

cikguyusof said...

jon, kau ade guna YM ke? kalau ade kau invite le aku, yusofsipan@yahoo.com

bole kita sembang panjang sikit....rindu jugak aku kat kau! hehehe

jon said...

alah cop aku tak de YM. nanti lah bila aku ade aku invite. lama tak tengok janggut kau..rindu jg ye. Aku dok cuba internet kat sekolah. semalam telekom datang baiki sampai pkul 6.30 ptg. ini pun masih sangkut-sangkut.hang.

cikguyusof said...

wokey, gud boy!!! bila dah settle nt jgn lupa invite aku ye....

jon said...

beres our group leader. malam ni pukul berapa grup kita nak jumpa. hehehe

cikguyusof said...

woi jon, melawak pulak ko ye....hahaha

kenangan manis tu jon!!!

jon said...

cop dengar kabar si faris dah ambik alih tempat kau di masjid tg malim...tapi jangan bimbang kau masih ada kedai abu ya...