Thursday, September 17, 2009

mencari calon suami

korang msh ingat lagi ke dgn Wook Kundor, nenek yg berusia 107 tahun dari Terengganu tu? Dia sedang berkira2 utk mencari calon suami yg ke 23. Sesiapa yg berminat silalah berhubung sendiri dgn Wook Kundor, jgn lambat2 nanti melepas pulak!!! hehehe....

baca selanjutnya di sini, wook kundor

15 comments :

Tok Lebai said...

ha kena pada masa dan saatnya....apa kata ko cuba masuk meminang mrs wook nie.pahala besar menolong orang lama menghilang kesunyian dan rindu dendam tu usup.

jangan la nanti orang kata ko asyik melihat yg mude2 aje.kan..kan...

saya said...

ybs...
apelahh buat macam tue promote kat org ... cuba ybs rasa kalau dia tue ahli keluarga kita... dah memang perjalanan hidup ini dah ditentukan tuhan sebegitu dah begitulah nasib nyee...
kesian dia masih mengharap sesuatu... kebahgian yg abadi ada di akhir nanti bila kita bertemu Allah...

ahmad humairi said...

salam,
selamat hari raya buat ybs bersama orang-orang yang dikasihi, maaf zahir dan batin...

setuju cadangan Tok Lebai...

Hafiey Nur said...

nak kena gi nuntut nih ... dia dah nak masuk yg ke-23, i satu pun tak de lagi .. huhu ...

Selamat Berpuasa hari yg ke-27!

labi said...

aku kalau nak luah apa yang dalam hati aku ni...kang kau marah..dari kau marah biarlah aku simpan...tapi terpikir lak aku...kalau org tua tu marah...camana ek? dia nak komen dan blog tak reti...sian dia...aku teringat aruah mak aku ...sedih bila tengok dia di perlecehkan kerana kemiskinan dan kedaifannya masa aku kecik...huhuhuhuhu....cupp maaf zahir bathin...makan ubat dan masa nak tidur pikir nape kau sakit cup...

hani@debumelukut said...

selamat hari raya untuk ybs sekeluarga,salam kenal dan terima kasih sudi hinggap di blog saya yg merapu2 tu..

sazili said...

Salam cikgu yusuf

Selamat Hari Raya Aidil Fitri maaf zahir batin.Semoga ramadhan yang berlalu meninggal banyak pendidikan kepada kita semua.Syawal yang menjelang semoga mampu menjadikan kita insan yang lebih istiqamah dalam kerja-kerja amal islami kita.

Semoga sentiasa berbahagia di samping isteri, anak-anak dan cucu di aidil fitri nanti.

ybs said...

tok lebai,
mekasih atas cadangan ko tu... aku pulak mencadangkan ko jer yg pegi meminang sbb aku rasa ko msh mempunyai hanya seorang isteri, ke ko tak berani???

ybs said...

saya,
sy tak bermaksud nak memperleceh Wook Kundor apatah lagi nak menghinanya.... sy mohon maaf andainya entri tsb mengguris hati dan perasaan mana2 pihak....

ybs said...

ahmad humairi,
terima kasih....

takde hati ke nak menambah?...hehehe

ybs said...

cik Hafiey Nur,
jgn ler bersedih sgt, InsyaAllah jika ada jodoh takkan ke mana...

ybs said...

labi,
aku tidak berniat utk memperlecehkan sesiapa.... maaf kalau ko terasa sehingga ko mengaitkan pulak dgn emak ko....

apa2 ko nak luahkan terpulang.... dan nak marah ke taknak marah itu adalah hak aku....

mekasih, maaf zahir batin jugak

ybs said...

hani@debumelukut,
mekasih kerana sudi menjengah dan meninggalkan komen, mekasih si daun keladi! Sy sebenarnya sering jugak hinggap di blog sana tu....

ybs said...

cikgu sazili,
mekasih... utk cikgu sekeluarga jugak!

mantan said...

Saya fikir YBS tak terniat pun nak mempersenda Mek Wook tu. Barangkali YBS hanya menyatakan keadaan saja.. Wallahuaklam....