Saturday, September 12, 2009

tazkirah ramadhan dan poligami

jam 10 - 11 pg semalam sekolah mengadakan program ceramah ramadhan yg disampaikan oleh Ustaz Ahmad bin Yaakub dari Yayasan Pembangunan Keluarga. Semua warga sekolah terlibat.

Selepas mengambil beberapa gambar aku ke belakang berbual dgn abg mail, pekerja swasta. Citer punya citer, dia membuka rahsia bahawa dia beristeri dua. Isteri pertamanya di JB dan bekerja di istana. Tak tahu pulak aku apa sbbnya dia menceritakannya. Terkejut jugak aku.....hehehe!

13 comments :

jon said...

wah skrg kau dah de member lah ye.baguslah tu...

ybs said...

kureng asam ko joni....suke ler ko yer!!!

jon said...

yelah kau mengorek pekerja kau tu kena tang tu pulak ye. hehehe. hari ni tak de kje. kena kacau ko je lah. jap lg nk hantar ank ke asrama.

ZURAIDA said...

Uiks...tak sangka Pak Mail tu yer. Ahahahaha...dia cuma ckp ngan cikgu coz cikgu "sekapal: ngan dia kot...jgn mare....

mantan said...

ybs,
apa salahnya bertukat-tukar pendapat...

Teja said...

Semoga taqwa mengakhiri Ramadhan ini dan kemantapan Iman mendahului Syawal yang bakal menjelang tidak lama lagi.

Maaf Zahir & Batin

Kembara Kelana said...

itupun yang kau nak beritau..bahawa kau tak kesaorangan dalam dunia ni, kau patut cukupkan kouta 4 tu cupp baru lah kau jantan sejati..
jangan marah cup, bolan posa ni..

jon said...

cop..pekerja kau tu dpt kesan yg kau sealiran dgn dia...masuk daun lah tu..hehehe. slmt raye cop..minta maaf kesilapan masa belajo dan jg masa masuk blog. maaf yang zahir juga yang batin.

ybs said...

zu,
sy pun mmg tak penah sangka yg status abg mail mcm tu.... Masa dia ckp tu cikgu sulaiman ada sekali la....hehehe

ybs said...

mantan,
mmg betol tu.... ke bertukar2 ilmu dan petua sekali? hehehe

ybs said...

Teja,
insyaAllah kalau itu yg kita usahakan dan doakan pasti akan dikabulkan....

Maaf Zahir & Batin dr saya jugak!

ZURAIDA said...

Aha...jangan pastuh Cikgu Sulaiman pun nak "sekapal" sudah la....ihihiihi

ybs said...

zu,
mmg ramai lelaki yg teringin tapi takut (sindrom 3T)....hehehe