Monday, September 07, 2009

sibuk

......hujung minggu yg sibuk dgn urusan keluarga, hantar Khalisah utk rawatan secara tradisional, persiapan utk upsr, ketua pengawas peperiksaan melihat dewan peperiksaan, penyelia kawasan datang memantau dan pegawai dr unit pembangunan ppd singgah melihat dinding bangunan yg retak dan aku sendiri buat2 sibuk maka memang kelihatan sibuk ler aku dlm beberapa hari ini!!!

8 comments :

Faris said...

He he he... ada satu lagi sibuk yang ko tak nyatakan di entri ni. Nak aku beritahu ke????

ybs said...

mekasih jer la.... buat susah2kan ko jer nak beritahu! Nt aku buat entri khas la ttg perkara tu, nyibuk jer ko!!! hahaha

Kembara Kelana said...

nyibuk pun satu kerja jugak cup

ybs said...

banyak ler nyibuk ko sof, mmg ler keje tp kan banyak keje lain yg berfaedah???

jon said...

cop...selalunya kje nyibuk yg kau suka ...hehehe.

ybs said...

wah jon, sedap jer ko ngata aku yer...?

jon said...

bende betul...pe salahnye hehe

Kembara Kelana said...

kau pun selalu buat kerja nyibuk ni sop