Thursday, September 10, 2009

gaji dan bantuan khas

hari ni ada gaji utk bulan september, bole ler selesaikan apa2 yg belum dibereskan lagi dan semalam pm umumkan bantuan khas sebanyak RM500 kpd penjawat awam kumpulan sokongan yg dibayar dua kali, sebelum raya dan bulan disember nanti. Alhamdulillah syukur tapi ramai jugak yg berasa mcm terhina???

13 comments :

Faris said...

Banyaknya duit ko Cop. Nanti aku datang beraya rumah ko.

ybs said...

haah datang ler, kita bole pekena beryani kambing, ajak usof rompin sekali....

duit bantuan aidilfitri tuh....hehehe

Kembara Kelana said...

aku kalau ada org sebut beriani kambing..aku sanggup datang walaupun rumah usop kat naratiwat thailand..

saya said...

erggh.. itu kira duit bonus ke? sama ler kita dapat juga bonus kali ke 2
yahooo... jom kita enjoyyy..hehe..

Teja said...

nk wet raye... yg kale purple tu, hehehe

ybs said...

mane dtg nama tempat naratiwat thailand tu pulak? eh mcm ko perli aku jer sof? nak kena belasah ker???

ybs said...

saya,
ko dpt bonus kali kedua? bior betol, raya sakan ler ko....!!!!

ybs said...

teja nak duit raya yer.... dtg ler beraya kat rumah, nt masa bersalam tu jgn lupa cium tangan....hehehe

Kembara Kelana said...

teja
dari kau cium tangan YBS elok kau datang rumah aku...duit raya kau dapat...sebelum kau masuk rumah lagi...

Teja said...

asal dapat yg kale purple tu, aku setuju je.... alas jgn tk alas, tp aku cium tgn sndiri... hehehe....

uiks, KK pun nk bagi gak.... chantekkkkk! mlm takbir aku smpai. nk kale purple jugak taw.

Kembara Kelana said...

teja
org nak bagi dah besau untung..kau? aku bagi samas..[ satu ammas ] = rm0.50...tapi aku kaler purpl..

Teja said...

50 sen??? kedekutnye....! ngan aku pun ko nak brkira ye, KK?

50 sen tu dpt anta sms kat ko 2 kali je taw... muehehehe

jon said...

nmpaknya banyak tuh duit raya yg dibagi tahun ni...raya sakan lah cop ....