Wednesday, September 09, 2009

black-out dan bersyukur

sebelum jam 7 aku dah sampai sekolah, masuk bilik terus bukak laptop, jengah blog dan baru sekejap....tub! takde karan ler pulak!!! aku tepon rumah, pun takde karan! Seluruh kampung rupanya black-out.... Peperiksaan lom mula tp kalau masih tak berkaran kesian jugak kat murid2, panas ler! Selepas kul 10 baru ada....

dari ptg semalam sebenarnya aku berasa gembira dan beryukur krn berjaya dlm temuduga utk diperakukan lantikan tetap, alhamdulillah!!! Kekawan yg lain pun aku rasa hampir semua dah dpt tahu keputusan kan?

10 comments :

Teja said...

tahniah kerana berjaya...

Aida Ali said...

Tahniah, cikgu Yusof bila temuduga?

ybs said...

Teja,
mekasih....

ybs said...

cikgu Aida,
mekasih, sy ditemuduga pada 22 Julai 2009.

chehassan said...

Tahniah Cop. Harap dikurniakan rezeki yang lebih baik nanti.

ybs said...

Che Hassan,
mekasih, untuk che hassan jugak...!

Aida Ali said...

Berdasarkan jadual yang saya perolehi daripada SPP tempoh hari, tarikh surat tawaran cikgu yang akan ditulis dalam internet nanti ialah Januari 2010. Tarikh pelantikan yang akan cikgu dapat ialah Februari / Mac 2010. Cikgu akan dapat surat pelantikan pada April / Mei 2010 daripada JPN. Kami konvo Mac 2008 sampai la tak dapat surat lagi. So kena banyak sabar ya cikgu.

Kembara Kelana said...

tahniah cup..kau sepatutnya layak jadi penemuduga..bukan di temuduga cup...

ybs said...

cikgu Aida,
tqvm 4 d info....

ybs said...

sof,
kalau 'bab tu' mungkin bole kot....hehehe