Tuesday, September 29, 2009

layan cinta


pepagi aku dah menjengah ke blog ini dan sudi ler aku menerima gambar seperti di atas, mekasih ye Teja! Memang unik angka 22 tu, cuma khusus bagi aku, dua dua aku sayang.... hehehe


16 comments :

Kembara Kelana said...

layan cuppppppppp...kau dgn teja memang ngammmmm

ybs said...

ha ha ha..... saja melayan rasa sof!

ko sihat ke sof?

tok lebai said...

layan selagi terdaya melayan....!

cuma satu usup,knape teja guna gambar mulut yg penuh dgn air? air liur atau air apa haa!!!

kembara kelana, knape gambar kau termenung,tukarlah gambar lain yg lebih bertenaga.

ybs said...

tok lebai,
ko kalau tak daya pun ko melayan ke??? hehehe

ttg mulut teja tu ko tanye ler dia sendiri, mane ler aku tahu....

Teja said...

huhu... macih le ybs sudi jugak tepek mende tu kat cni, tu tanda syg kn?? klu KK, tok lebai syg aku... tepek jugak la ye... heheheh!

Teja said...

KK, aku ngam je ngan sume org trmasuk ko... hehehe

tok lebai, n tau nape aku guna gamba tu... erm, nnt ym aku ye, aku bgtau... ngeeeee!

tok lebai said...

nak tempek kat mana teja ooi, tok tak de blog lg.tempek kat dahi leh kut.

ybs said...

kalau tak muat kat dahi tu, ko tempek jer kat ponggong ko, seksi sikit, tak pun kat perut ko yg bole tahan boroi tu....hahaha!!!

Teja said...

tepek kat perot je la tok lebai oiii... tutupkn pusat tu

nyakat said...

pusat dia takleh tutup la Teja sbb terjojol....hahaha!!!

tok lebai said...

teja n ybs, pusat ambo cantik molek.lube dia bersih buke terjojol bujal.kalu demo nak kelih kawe boleh pos gambo nya. oooopss tak leh,tak leh, aurat...haram.

Kembara Kelana said...

tok lebai hang tepek kat piah hang... gi semejid, org kata tok lebai dua puluh dua...baru betui

teja
kau memang ngam dengan ybs..dan kau belajar dgn dia camana urus emosi dgn ybs...dia ada banyak ilmu

Teja said...

klu aku pilih nk blaja ngan ko bley tak KK??? hehehe... aku tau ko pun banyak ilmu... ilmu alam, hehehe

Kembara Kelana said...

citt...

Anonymous said...

teja...mulut hang melopong tu kasi lah tukar lain punye gamba bole ka...

Teja said...

tk boley la... itu kn avatar utk 'teja'... klu tuka lain nnt org tk kenal... hehe. sowi...