Saturday, October 31, 2009

lawatan ke pantai timur

15 comments :

kembara kelana said...

bila kau pergi sop?

yusofsipan said...

aku tak ikut la, GPK 1, GPK Koko dan beberape org guru jer yg pergi bersama2 dgn murid thn 6...

mantan said...

Cantiknya Blog ni...

WR said...

ha ah la.. cantiknya blog baru cikgu yusof... saya pun baru hari ni melawat blog ni.. terpesona la

zaijb said...

cantik leee...
nak cantik macam tue juga... tapi masa tak mengizinkan lahhh huhu...

yusofsipan said...

mantan,
mekasih, puas jugak memilihnya....

yusofsipan said...

waruna,
mekasih, rasa mcm nak cuba template yg lain tp dah ade yg kata cantik sy biarkanlah dulu, dah jemu nt baru tukar yg lain, hehehe....

yusofsipan said...

zai,
mekasih, nak mintak tolong sy buatkan ke?....cuma perlu sediakan pulut kuning dan ayam panggang jer, hehehe

Aida Ali said...

Sama dengan cikgu praktikum saya; Ikmal yang ada dalam bloglist saya.

yusofsipan said...

sama citarasa kot....hehehe

mpmn said...

cop aku ingat ko ni keturunan bomoh la. asyik mintak pulut kuning dgn ayam panggang je.

mintalah benda lain pulak spt belanja minum cendol, laksa jb ke.

rugilah kau tak ikut cop. boleh juga gi beli belah.

Anonymous said...

yg...

kembara kelana said...

blog kau memang cantik cupp...sekurang kurangnya cantik pada yang empunya blog. tahniah cupp.. apapun ada gaya dalam penampilannya...gaya kau...lembut pada wanita...

yusofsipan said...

pirzan,

tok guru aku pun mintak benda yg sama jd tak kan ler aku nak mintak yg lain pulak....hehehe

eh cendol tu bole mintak si teja belanja kat Melaka tp sepatutnye kita yg kena belanja dia sbb dia pun taraf tok guru jugak....

jika kat JB, pekena laksa Johor ler, mane ade nama laksa JB, ko bior betul pirzan.... kalau otak2 JB ade ler!

aku takde mood la nak pegi berjalan makan angin atau nak membelibelah, 4 Nov nt nak masuk wad utk operation....huhu

yusofsipan said...

sof,

mekasih, aku sebenarnya malas nak tukar2 template blog tu tp akhirnya aku tewas jugak dgn provokasi kau dan faris....huhuhu

setakat ini, template tu mmg aku rasa sesuai dgn aku dan ianya tidak ade kena mengena dgn cara aku melayan atau berinteraksi dgn mane2 wanita!!!

Kenape kau prejudis sgt dgn cara dan gaya aku pada wanita???