Friday, October 09, 2009

jenayah di sekolah



Program ceramah dan pameran membanteras jenayah di sekolah ini telah diadakan semalam dengan kerjasama IPD Muar dan hanya melibatkan murid2 tahap 2.

10 comments :

mpmn said...

mudah2an tertanam dlm jiwa anak2 tu utk menjadi warga yg baik dan umat yg terpuji.

ybs said...

amin!!!

Teja said...

hehe.. lawa budak2 tu posing, mcm teropong GB je tu ha...

ybs said...

hehehe....

Kembara Kelana said...

GB handsome , kalau tak tak kan ramai yang sangkut...kau ni teja, tak faham faham..

gurau jer

cup...tahniah..buat program begitu, amat kreatif dan inovatif cupp...

aku masih bertapa di pergunungan

Faris said...

Cop,
Ceramah aje tak berkesan. Di sekolah aku ada dua kes jenayah yang sedang aku selesaikan. Nak tahu citer???? Chat dgn aku.... Monday aku dah habis exam... Merdeka!!!!!

Teja said...

KK, baru ko tau ke yg GB ensem... dn aku rasa mcm nk menyankutkan diri... ko tk marah kn?? huhuhu...

ybs said...

sof,
mekasih, jgn sampai takde program sof, buat ler jugak ape2 yg patut....

ko kursus di iab hingga 16 kan?

ybs said...

faris,
mmg ler setakat ceramah dan pameran tu tak berkesan.... jika berkesan pun sementara mereka bersekolah rendah jer, bila ke sekolah mula la mereka tunjuk kehebatan, baik lelaki mahu pun pompuan! Abeh tuh nak buat mcm mane???

ybs said...

Teja,
KK tak marah.... cuma mungkin dia akan 'berbulu' jer la dan mungkin menyampah jugak! hehehe....