Thursday, October 22, 2009

hujan ribut

pokop kuini di sebelah pagar sekolah turut rebah dipukul ribut

semalam, lbh kurang jam 1 pg berlaku angin rebut yg agak kuat, selain drp pokok2 yg menjadi mangsa, 2 orang pelajar lelaki tingkatan 5 sekelas dgn anak aku telah menemui ajal mereka. Kedua2 pelajar tsb menunggang motosikal dan telah berlanggar dgn pokok yg tumbang di tengah jalan. Demikianlah ketentuanNYA.... al-Fatihah!

11 comments :

nik awin said...

layout baru..segar.
baru semangat nak melayari.

Apa pun, Innalillah kepada 2 pemuda berkenaan.
Ajalnya dah ditentukan malam tadi.

Apa pun kemalangan sememangnya tak berbau (durian)

CikguSepajo said...

Di tempat saya, dah lama tak hujan, padang sekolah dah jadi macam gurun.
Takziah kpd keluarga 2 pelajar tersebut.

jon said...

cop, pokok kuini tu kau tak kasi baja.asik ambik buah je. patut dah die tumbang pun...apa pun takziah utk keluarga 2 org tu.

ybs said...

salam nik awin,
tukar layout yg biasa jer tu, biar nampak lapang dan luas sbb kepala pun tgh serabut....hehe

ybs said...

salam cikgu Sepajo,
lama dah tak dengar berita ttg cikgu, moga sentiasa sehat!

di sini selalu hujan belah pagi atau awal pagi. bole ler solat minta turun hujan kalau dah lama sgt tak hujan tu...

ybs said...

jon,
pokok kuini tu org lain punya la, mmg lama dah tak berbuah, kalau berbuah mmg jatuh masuk dlm kawasan sekolah, kira sekolah punye la...hehehe

Faris said...

Cop,
Hujan ribut di rumah ko dah reda????

ybs said...

faris,
kat rumah yg mane, pertama ke kedua? hehehe....

ybs said...

faris,
kat rumah yg mane, pertama ke kedua? hehehe....

Teja said...

isk2... takziah buat famili, hati2 memandu ko sll ulang alik tuu... risau aku, hehehe...

sowi ye psl 20hb aritu...

ybs said...

teja, mekasih....

risau jugak ko ttg aku ye, insyaAllah aku akan sentiasa berhati2 ketika berulangalik tu...hehehe

its ok 20hb aritu, tak kisah...