Tuesday, October 13, 2009

sms misteri



... diselimutkan kemewahan yang ada terpaksa simiskin berjimat menjamu diri kerana menyudu bubur berbagi dua menjaga hati...

----> aku terima sms spt di atas sebanyak dua kali, pd jam 12.07 tghmlm dan sekali lagi pd jam 12.10 tghmlm tadi dan aku hanya menyedari pd jam 3.30 pg. Sebentar tadi aku call no. yg hantar sms tu utk mengetahui siapa penghantarnya. Rupa2nya tersilap hantar, beliau menjelaskan bahawa kata2 tsb adalah sebahagian daripada pengajaran yg terdpt dalam bab tasawwuf yg diajarnya. Beliau ada pusat rawatan tradisional dan ada jugak bukak kelas pengajian tasawwuf. Patut ler susah benar aku nak memahaminya..... ada sesapa yg faham ke?

6 comments :

Faris said...

Alhamdulillah Cop kerana ko diberikan SMS yang menyedarkan diri dan bukannya SMS cinta, air mata, kasih sayang yang sering ko lakukan setiap hari dalam blog.
Tuhan maha kaya, mungkin ada hikmah untuk menyedarkan ko sehingga dia menggerakkan hati orang tersebut untuk menghantar SMS tersebut.
Syukur Cop... syukur....

mpmn said...

tya je guru tersebut apa yg dimaksudkan dgn ayat itu. tya sekali rawatan tradisional apa yg ditwrkan n di mana lokasinya n berapa pengerasnya.

noris said...

biaselah tu usop.Macam2 sms sekarang.kamu dapat yang baik2 tak apelah juga.kalau dapat yang bukan2 tambah panjang janggut kamu.jangan marah.....

ybs said...

haah faris, sms tu kira ok la, cuma mula2 dpt tu aku pening ler jugak memikirkan apa maksudnya dan siapa pengirimnya....

alhamdulillah, mesti ada hikmahnya tu!

ybs said...

pirzan,
aku dah tanya pun masa kali pertama aku call nak tahu sapa dia dan dia kata ianya berkaitan dgn ilmu yg kita ada perlu disebarkan kepada yg lain.... dan rawatan tradisional tu termasuklah utk merawat pelbagai jenis penyakit, kalau nak urut pun ada....

ybs said...

noris,
aku mmg dpt yg baik2 jer....hehehe

Suami ko ada janggut tak normah? ko suruh ler panjangkan janggut dia tu, best per.... lagi pun sunnah nabi!!! Aku ada kitab kecil yg menceritakan perihal janggut ni, kalau ko nak aku bole beri pinjam....