Friday, April 30, 2010

makan2







mlm ini akan diadakan jamuan perpisahan meraikan gpk HEM yg bersara wajib pd usia 56 tahun. tarikhnya telah beberapa kali dipinda demi utk menyesuaikan dgn kelapangan semua guru/staf supaya tiada ada seorang pun yg tidak turut serta, namun pd mlm ini masih terdpt yg pasti tidak dpt bersama kerana sebab2 yg tidak dpt dielakkan.....

menu jamuannya ialah sup tulang/kambing yg dimakan bersama beehoon/nasi himpit, satey, kuih-muih dan buah2an....

semua guru/staf akan hadir bersama keluarga dan aku akan bawak cucu sekali....hehe

12 comments :

zorro said...

ko bawa yg mana satu,pertama atawa kedua. lebih adil kalau berkepit dua2.heheeee.

mesti adil,kalu tak akan dipersoalkan nanti....

ybs...gambar makanan tu, membuatkan aku rasa lapar dan nak balik skrg ni....huuuuu masa ada lagi 45 minit lagi.

tak kan nak zaaaaaapppppp keluar.

Faris said...

Kalau bawa cucu.... ni mesti bawa no 1. Yang no 2 macam mana?
Ini tidak adil!!!!!!
He he he he .....

zorro said...

betul..betul tu faris...tak adil la ybs ni.konsep satu malaysia..bukan bawa yg 1 saja.

lain la kalau kami mesti bawa yg hanya satu sahaja. heeeeeheh...

ko tak takut ke nanti akan di zaaaapppppp diakhirat nanti.

Teja said...

wahhh, ade kekosongan... teja nk masuk la, tp tk nk jd gpkhem... teja nk jd gb... hehe

Kembara Kelana said...

ybs jadi PK HEM...kau jadi GB...memang sesuai...kau arahkan PK HEM kau tu pindah ke temerloh...sebab bahayakan kesihatan..terutama senyuman dia yang mengancam tu

ybs said...

zorro,
mekasih atas cadangan tu....

ybs said...

faris,
aku bwk yg no 1 sbb mlm tu mmg kena giliran dia....

hehe

ybs said...

zorro lg,
pandai sgt ler ko.... mestikah bwk kedua2nya pegi ke mana2???

grrr

ybs said...

teja,
kalau tunggu hingga aku pencen bole? 8 thn lagi....

hehe

ybs said...

sof,
mmg sesuai, ade chemistry lg....

senyuman ko pon ape kurangnye sof, mengancam jugak!

hehe

Teja said...

klu tunggu pencen tk best la... tk dpt nk buli ybs, hehehe...

lin said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室