Tuesday, May 04, 2010

kursus dan pagoh

aku ade mohon kursus iab dlm bulan mei ni tp nampaknye tak berjaya, elok la jugak sbb pd tahun ini muO akan mengadakan sambutan hari guru pd 25hb mei nanti secara besar2an atas nama perhimpuan warga pendidik dgn TPM di pagoh.....

sejak dua menjak ni, mereka yg tinggal di kawasan parlimen pagoh mmg beruntung!!! hehehe

16 comments :

Faris said...

Memang beruntung pun. Tapi kena ingat, tak selama2nya.

mpmn said...

tak payah le hg pi kursus lg sop. hg asyik melayan blog je. tumpuan tak 100%.

aku ke iab 11 hb ni.

ybs said...

faris,
bkn saja beruntung tp sampai berasap punggung kepanasan dgn lambakan pelbagai program....hehe

ybs said...

mpmn,
ko pon ape kurengnye, mata asyik terpejam jer, tumpuan 200% ke???

hehe

Kembara Kelana said...

cuppp....untung sabut tak selamanya timbul...

ybs said...

yela sof.... sekali air bah, sekali pantai berubah!

hehe

Teja said...

nk ekot gi kursus...

ybs said...

teja,
jom, jom....

Teja said...

dtg anbik taw...

ybs said...

ok, ok

Kembara Kelana said...

geram jugak nengok orang bersenda loka dalam komentar ni....aku nbak ikut jugak sopp

Teja said...

teja tunggu kat tmpt biasa... nk gerak kul bape??

zorro said...

kursus,kursus....kursus....tak abis2 kursus.

mmg ko suka kursus ye?. selalunya org yg suka kursus ni :
1. nak lari dari tugas disekolah.
2. nak lari dari tugas dirumah
3. nak cari pasal le.......heheheeee

zaaaaaaaaapppppp. teja nak tunggu dimana ye? nanti I dtg ambil naik kuda hitam I.knape le I tak boleh masuk blog ko teja.......?

ybs said...

zorro,
ko bertanya, pastu ko jawab sendiri ye, pandai ler ko.....

zariah said...

Orang zon Lenga memang beruntung, gunakan peluang sepenuhnya..
Masa ana kat sana selama 8 tahun dpt juga rasa tempias, sekarang bukan tempias lgi dah melimpah ruah rezeki warga Pagoh.

ybs said...

kak zariah,
rezeki, rezeki jugak tp ade yg dah bersuara beritahu dah naik berasap punggung kepanasan dgn pelbagai perkara dan benda yg perlu dibuat....