Tuesday, May 25, 2010

ramah mesra

Majlis Ramah Mesra YAB Timbalan Perdana Menteri Bersama Warga Pendidik Daerah Muar/Ledang akan diadakan pada hari ini di Kompleks Sukan Pagoh.

9 comments :

Faris said...

Aiks.... kata nak tunggu aku balik ke Lenga & Muar hari Jumaat/Sabtu nanti baru nak buat majlis.
Amacam ni Cop, kau kena beritahu YAB TPM tu. He he he ..... Dia pernah ke rumah ziarah arwah Pak Mertua aku sewaktu hari Pak Mertua aku meninggal pada tahun 2008.

jm said...

beramah mesra lah kau cop...

ybs said...

faris,
mmg dia nak tunggu ko tp ko yg dah tak ingat2 nak balik kg, dia nak jumpa ko nt kat kpm....

hehe

ybs said...

jon,
aku mmg org yg sentiasa bole bermesra, mesra alam lagi....

ko tak ingat ke betapa mesranya aku dgn ko dulu?

hehe

Teja said...

tk nak ramah mesra ngan teja kew? ekeke

ybs said...

teja,
nak3....

hehe

Kembara Kelana said...

sop url aku http://diarikembarakelana.blogspot.com....sorry lambat beritau

ybs said...

sof, its ok, mekasih....

ko sihat?

jm said...

kau memang ketua kumpulan yg mesra cop...bilik yg kita selalu guna kat hostel upsi agaknya sape pulak guna ye..nostalgia..