Monday, May 10, 2010

syok sendiri

enam hari lg, kita, kaum guru akan menyambut hari guru, biase ler kita syok sendiri dgn pelbagai jenis dan cara sambutan....

syok jgn tak syok.... dan biasenye aku ler yg paling syok sendiri, hehe

updated; sebentar td pengerusi muzik JKD Muar call aku minta tolong datang esok pg ke ppd utk pemilihan peserta membaca ikrar hari guru, ade 19 org dlm daerah Muar yg tarikh lahirnya bersamaan dgn hari guru, aku rasa mcm malas ler pulak.....

11 comments :

Faris said...

Cop,
Tahun ni aku buat pendekatan baru. Aku dah minta PIBG yang uruskan Hari Guru sekolah aku. Mereka dah setuju dan sedang aturkan program untuk guru2 sekolah aku. Walau apapun, bantuan Badan Kebajikan Guru sekolah aku dipohon oleh PIBG ni untuk menguruskan beberapa perkara. Maklum ajelah kerana ibu bapa ni semuanya bekerja dan program diadakan pada hari Jumaat (21 Mei 2010).

Teja said...

elehhhhh, ybs tu sebenonye nak kata 16 mei tu besday dia... ekeke

tu psl dia syioook sndiri.... huu

ybs said...

faris,
bagus jugak idea tu, aku pon sebenarnye dok ade fikir mcm tu tp masalahnye thn ni ydp pibg yg baru adalah seorang guru, dah tentu ler dia pon sibuk di sekolahnye....

so terpakse ler mcm biase, kelab bilik guru yg anjurkan dan kami pon mcm biase jugak syok sendiri ler....hehe

ybs said...

wahai teja,
sejak bila ler pulak ko boleh baca isi hati dan ape yg ade dlm fikiran aku???

syiok pe kalau syok sendiri....hehe

Teja said...

teja nk blanje ape erk sempena besday ybs... ape kata klu kita gi mkn cendul... hehe!

ybs said...

teja,
tak nak la minum cendol, mkn lain la, ayam goreng ke....hehe

Teja said...

jom gi kepsi... tp ybs mne mkn mende tu...

jgn malas2, nnt potong gaji... hehe

ybs said...

teja,
bkn di kepsi la tp di RFC yg di Mydin tu....

leceh la nak kena baca depan menteri pelajaran merangkap tpm, huhu

Aida Ali said...

Selamat Hari Guru Selamat Hari Jadi Selamat Syok Sendiri

ybs said...

cikgu Aida,
mekasih, mekasih, mekasih.....

mpmn said...

16 mei hari aku dan isteri sedih kerana pak mentua aku telah meninggalkan dunia yg fana ni. th ni genap 10 th. lebih sedih lagi org rmh aku tak sempat menatap wajah terakhir bapanya kerana telah berada di dunia yg lain.

16 mei ni aku baca yasin jelah.