Monday, May 17, 2010

hari syok sendiri

kek hadiah drp Pn Hahmiyah Hasim, mekasih....


main galah panjang ler pulak....


ni main tiup ape ni?


aku dan gpk1, memerhatikan anak2 buah....hehe


arini diadakan sambutan hari guru peringkat sekolah.....

5 comments :

zorro said...

gambar ketiga tu...org tiup belon ke atawa belon tiup org .hehheee

gambar ke empat tu....yg cekak pinggang tu nampak lebih gaya dari guru besar....apa tertelan belon ke....? heheeeeeee.

mmg guru syok sendiri....al maklumla dulu2 mana sempat main mcm ni.heheeee.

selagi boleh zaaaaaaaapppppp buat le apa pun.

zorro said...

waaa....sek cuti ke ari ni? tak ade respon pun dari ko ybs???....

atawa ko dah letih sebab terlalu syok sambut hari guru peringkat sekolah.letihhhhh ye !!

syok nya aku bole zaaaaaapppppp blog ni seorg2. heheheeeee

Teja said...

nak kekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!

ybs said...

zorro,
ptg smlm sibuk la, tak sempat nak jengah blog....

arini pon bole tahan sibuk jugak....hehe

ybs said...

teja,
mcm mane nak bagi ni....antar guna poslaju bole?

hehe