Thursday, May 27, 2010

linus

aku baru balik dr Taklimat Pelaksanaan Saringan 2 Program Literasi dan Numerasi di ppd. di akhir taklimat seorang GB telah bertanya ttg rancangan mewujudkan JU Linus sptmana yg diwar2kan pada mula2 linus diperkenalkan. jawapannya; tidak dpt diwujudkan krn takde budget....

?????????????????????????

18 comments :

jm said...

kau tak sah haraplah nak buat itu ini cop...semua potong, potong jngan tak potong.

jm said...

tak de budget buatlah JU sukarela...

zorro said...

ni la jadinya kalu program dibuat secara adhoc.

tengok apa jadi...mana buku modul numerasi linus...sampai sekarang belum dapat lagi.

JU tu jgn harap la nak dpt..dlm bidding mkn tak dibuat pun.

hal2 ni la si faris bila di kem. dpt perbetulkan. tak gitu faris....???

jgn la tunggu nanti ada org zzzaaaaapppppp pula. heheheheee

mantan said...

ybs,
Kalau dah duit tak ada, yg terancang mungkin tak jadi...

ybs said...

jon,
tula masalahnye, program sebesar dan sepenting itu tp budget takde....

mane bole sukarela jon, abeh nak bergerak ke sana ke mari naik jalan kaki jer ke???

huhu

ybs said...

zorro,
teruk benor ler tempat ko tu sampai modul numerasi tu pon lom dpt lagi...!!!

sekarang ni dah nak laksana saringan ke dua dah....

ybs said...

mantan,
dlm taklimat kewangan oleh audit sekolah yg lepas beritahu kalau takde duit tak perlu ler buat program....tp masalahnye nak dibuat jugak dan hasilnye? faham2 sendiri ler.....

Aida Ali said...

Itulah dia yang kita kena hadap sekarang. Ikutkan je.

Teja said...

bazir karan je attend taklimat tu... ekekeke

jm said...

ada tak ada budget..kena buat jgk kan. so buatlh sebaik mungkin cop..
cop kau tlg fotostat satu bagi kat zorro...

ybs said...

cikgu aida,
haah, ikut jer ler....

ybs said...

teja,
tak ler membazir sgt taklimat tu, dpt jumpa kekawan.....hehe

ybs said...

jon,
mmg ler kena buat, seadanye la....

nak photostat buat ape, dlm bentuk soft copy la, print sendiri la, dia nak kalu kena kontek aku ler....

hehe

zorro said...

aku serius ni ybs...betul ke modul numerasi dah dpt.kalu modul literasi ada le...

kata org ppd modul ni satu malaysia tak dapat lagi.ko pastikan betul2 ybs.

aku dah tak sabar kalu betul modul ini semua dah dpt. aku kira nak Zaaaaaappppppp nie....huhuhu...

ybs said...

wei zorro, tertinggal kete api la ko, dah dpt la....kitorang dah mula saringan 2 dah!

hehe

zorro said...

aku pun dah mula saringan 2...tapi masalahnya modul numerasi tu tak ada lagi ....ko faham ke ?

yg dapat modul literasi tapi modul numerasi tu (matematik le)satu malaysia tak dapat lagi.

itu yg aku hairan ni mcm mana ko dan jm boleh ada modul tu....

hari ni aku jumpa pegawai ppd..dia maklumkan mmg tak ada lagi.

modul apa yg ko gunakan nie????!!!!.

ko dan jm pakai zaaaaapppppppp aje ke... heheheeeeee.

ybs said...

wei zorro,
kat tempat aku dah dpt dah.... koman la ppd ko!!

hehe

zorro said...

eeeehhhhhhhh.....pening2 aku.

boleh sesiapa bantu.....betul ke dah ada modul numerasi ni.mcm mana dgn member2 lain. berila komen.....

kalu benor aku kira nak zaaaapppppp aje ppd tu....