Thursday, May 13, 2010

sgt bermakna

sambutan hari guru pada tahun ini sgt bermakna buat diriku krn ianya bersamaan dgn genapnya usiaku setengah abad....

gambar semasa form 5 thn 1978, (aku yg duduk no. 3 dari kiri
)


tq Hjh Jun!

12 comments :

pB said...

salam


moga panjang umornya

ybs said...

waalaikumussalam

mudah2an....amin

Teja said...

jom teja blanje mkn sempena besday.... hehe

ybs said...

jom, jom....nak minum cendol lg ke?

hehe

Kembara Kelana said...

ertinya kau dah makan cendol berkali kali tu.....sopp...sapa yang stokin panjang tu..dan sebelah nya...

ybs said...

sof,
aku sengaja tulis 'nak minum cendol lg ke?' utk melihat respon sesapa yg peka tp aku sebenonye aku mmg tak penah pon minum cendol dgn teja....hehe

tak pecaya? terpulang....

yg berstokin panjang tu budak cina la dan di sebaliknya Misah Tumin.... si A tiada dlm gambar krn itu bkn gambar kelas!

Teja said...

meleleh air liur teja dr thn lepas nunggu ybs blanje cendul... ajak kk la camni.

kat gamba tu mne janggutnye??

ybs said...

teja,
tak kisah kalau nak ajak kk, dah takde rezeki kita, nak wat camne kan....huhu

tak nampak ke janggut tu, tengok dekat2 ler, baru tumbuh seurat dua la....hehe

Ah Win said...

cikgu umo 17...
saya umo 0

ybs said...

ahwin sweet 17
saya dah ada anak 4


hehe....

JM said...

masa ko form 5 lg dah suka dok dekat popuan...hehehe.masuk form 50 pun sama jg ye hehehe

ybs said...

jon,
bkn aku yg suka dok kat popuan, dorang yg suka wp rupa aku masa tu mcm anak mamak, mcm rupa ko jugak....hehe