Sunday, May 16, 2010

hari guru

12 comments :

waruna said...

Selamat hari guru cikgu sop....

Faris said...

Selamat Hari Guru dan Selamat Hari Lahir. Bila usia dah mencecah 50 tu, kematangan dah semakin bertambah. Dah jadi pakar rujuk dalam serba serbi. Oleh itu, berilah contoh dan nasihat terbaik untuk generasi muda.

ybs said...

cikgu wan,
mekasih, utk wan jugak!

ybs said...

faris,
mekasih, selamat hari guru utk ko jugak!

mmg usia antara faktor yg dpt mematangkan kita, mudah2an kita sama2 menjadi lbh bermanfaat selari dgn pertambahan usia kita....amin!

jm said...

usia kau dah meningkat cop..dah masuk setengah abad. harap kau dapat berubah ye. hehehe jgn dok macam sebelum ni lah...

ybs said...

jon,
ttg usia yg meningkat tu aku faham ler tp ttg 'jgn dok macam sebelum ni' tu aku tak faham la, buat pencerahan sikit....

grrrr

cgany said...

rrrrrrrrrrrrrrrrr mcam bunyi iklan coca coal pula. sop semoga kita semakan mantops sebagai GB yang berdedikasi

anas sabahj

mantan said...

Selamat Hari Guru, Sof

ybs said...

anas,
tu bunyi harimau menderam tuh, sblm mengaum krn marah suda....

moga nkau jugak bertambah mantop baa!

hehe

ybs said...

mekasih mantan....

Teja said...

nak kek ari guru + kek besday...

ybs said...

teja,
nanti sy antar....