Friday, April 16, 2010

Kursus Pengurusan dan Pentadbiran

Kursus Pengurusan dan Pentadbiran Guru Besar Daerah Muar 2010

Hotel Seri Malaysia, Johor Bahru .
Tarikh: 19 - 21 April 2010




10 comments :

Faris said...

Kata tak ada duit di PPD? Claim pun tak bayar sejak Januari. Macam mana pula boleh ada kursus di luar? Di hotel pulak tu?
Arahan yang bercelaru. Dasar yang tak konsisten. Mengapa berlaku demikian?

ybs said...

mekasih faris, yg pertama beri komen....

kursus tu anjuran bersama ppd dan mgb muO, bayar rm10 utk bahan2 kursus dan tiada claim perjalanan. Penginapan disediakan dan begitu jugak dgn pengangkutan (bas sekolah...huhu) tp ramai yg tak mau naik!

ppd aku msh ade duit2 balance thn lepas kot....hehehe

jom join!

mantan said...

Salam ybs.
Kursus lagi Suf?. Bagus...Bagus... Jangan berhenti belajar..Jangan merungut..Bagus kursus tu...Soal biaya kursus tu, biarlah penganjur uruskan. Dapatkan seberapa banyak ilmu drpd kursus tu...

zorro said...

banyak ko pergi kursus sampai badan dah kurus.....

org bagi bas naik la bas....buat rugi le kalu tak naik...

ybs said...

waalaikumussalam mantan,
mekasih atas sokongan moral, mmg msh bersemangat dan lom rasa jemu utk menghadiri kursus....hehehe

ybs said...

zorro,
bkn makin kurus, makin gemuk la aku....dah mencecah 70 kg, dulu maintain 60 jer, huhu

takde member la nak naik bas....!

zaijb said...

salam ybs...

wah dekat sgt ngan spital zai.... jalan kaki pun boleh hehe....
ybs naik bas yer...

Teja said...

nak ekot... leh jumpa zai kat sana, hehe...

ybs said...

zaijb,
haah mmg dekat, bole le intai2 nt.... hehe

ybs said...

teja, jom la, kalau teja ade berani ler sikit nak pi jumpa si zai tu....hehe