Wednesday, April 28, 2010

hari keluarga

program tsb akan diadakan bersempena dgn persaraan Pn Hahmiyah (yg berdiri di tengah dlm gambar di atas), GPK HEM pd hari Jumaat mlm Sabtu ini jam 8.30 mlm, buat di sekolah jer....jimat belanja!

17 comments :

Teja said...

biru... lawa, hehe

pB said...

kat mana jualnya nasi kerabu tu ??

mpmn said...

sop patutnya bila ko pakai baju melayu dgn cara gitu tak boleh pakai kasut tp kena pakai capal.baru ada gaye

ybs said...

teja,
biru jer yg lawa ke?

hehe

ybs said...

pB,
nasi kerabu tu ade dijual di pasar tani dan di pasar lambak/malam....

nak suruh belikan pon bole jugak....hehe

ybs said...

mpmn,
haah la pirzan tp aku tak bape minat pakai capal la....

abeh aku pakai mcm tu tak cukup bergaya ke???

haha

Teja said...

janggut tu seksi... ekeke

zorro said...

biru ye.....nanti aku buka kitab tajul muluk apa dia kata....

eeeemmmm.. biri,biru...biruuuu..oh ya biru. warna yg di sukai org yang otaknya biru juga..!!!!

aaiikkkk...tak sangka ko pun otak biru juga. heheheeheeeeeee.

zaaaapppppppppp......

Kembara Kelana said...

orang handsome ni, tak pakai baju pon handsome

ybs said...

teja'
janggut jer ke yg seksi?

hehe

ybs said...

zorro,
biru best la....mengasyikkan!

ybs said...

KK,
bior betol, tak sanggup aku nak tengok kalau ko tak pakai baju.....hehe

Teja said...

yg lain2 tu tk bape clear la ybs, jauh... nnt len kali fokus dekat sikit baru leh komen lain2. hehe...

KK, lentukmu menggegar jantung ku, ekeke...

jm said...

hensome jg ko cop...ade gaye!kalau jabat tangan dgn tok kadi ok lg tu...

ybs said...

teja,
ye la nt upload close-up pics, bior jerawat ke jeragat ke semuanye nampak....

KK tu bkn melentuk tp tersandar rebeh kat kerusi....tak larat dah! hehe

ybs said...

jm,
ko baru tahu ke yg aku ni hensem jugak! aku selalu la jabat tgn tok kadi muO kalau aku singgah solat di masjid jamek muO tu....hehe

jm said...

jabat tangan lpas solat ok lg..kot kot ade jabat tangan rasmi..yg goyang2..heherhe