Friday, April 02, 2010

hari keempat- keje dah beres!

sarapan roti jer.....


keje dah siap, layan tenet ler pulak!


ke jpnj dan lalu di hadapan hospital ini semasa balik,
tapi tak sempat nak jumpa misi kat situ....hehe



sedia utk balik!!!


singgah depan hotel, minum cendol dulu


singgah pulak di parit botak, pekena sop kambing....hehe


Sampai kat rumah lbh kurang jam 6 ptg smlm, wife terkejut sbb tak bagi tahu dia pon nak balik.....!!!

17 comments :

Teja said...

amboiiiiiiiiiiii, gi skodeng misi rupenye... tk dpt jumpa orgnye tgk bangunan pun jd laaaa.... hehe

ybs said...

haah la teja, cukup ler kot nampak bumbungnye ajer.....hehe

Teja said...

sedapnye cendol....

zaijb said...

hahaha... sempat lak dia ambik gambo tue...

zorro said...

pekena sup kambing, nak tambah power la tuuu...isteri bkn terkejut,tapi dia takut....takut sebab keganasan yg akan berlaku nanti.heheeeeee.

Anonymous said...

Zorro,
Pertarungan hebat telah berlaku akibat daripada sup kambing tu. Selain pedang kau, panah, lembing dan macam2 senjata termasuk pistol pun digunakan. Memang ada dua orang yang takut amat sangat sampai gementar...... Ha ha ha ha ha..... Kasihan......

mpmn said...

ybs...

ko ni mmg panakut. berani ambil gbr bangunan je nak buat ape. msklah jumpa misinya.

kalau aku, dah lama aku terjah. kah..kah..kah..

mmg le isteri ko tu terkejut, dia tak sempat nak bersiap ko dah terpacul depan pintu.

mpmn said...

ybs...

ko ni mmg panakut. berani ambil gbr bangunan je nak buat ape. msklah jumpa misinya.

kalau aku, dah lama aku terjah. kah..kah..kah..

mmg le isteri ko tu terkejut, dia tak sempat nak bersiap ko dah terpacul depan pintu.

jon said...

ybs.... sempat jgk skodeng misi ye.me...mang ko!dah minat benda tu nak buat camno ye. hehehe

Kembara Kelana said...

kau memang sentiasa mendahului sop... kira kira dah tau jalan nya oklah tu..nanti kita kidnap misi tu masa dia nak balik rumah...

Anonymous said...

Banyak sangat jamak saudara kita yang seorang ini. Sampai tak jengok-jengok blog. Almaklum dah lama tinggalkan isteri-isteri. Sakit lutut ke???

zaijb said...

ybs nie dah balik dr kelantan ke belum.... nak mintak cikit oleh2 hehe....

Teja said...

aku kirim keropok lekor kat ybs, ntah hengat beli ke idak tu...

zorro said...

teja, jgn harap le ybs nak beli kropok lekor tu. kalu sup ekor gi mana ?

mu pun ybs, kalu nak berkursus tu jengah2 la blog sendiri, ini idak dah bersarang lelabah...dah tinggal lama.

kk nak culik misi ye? ni zorro akan selamat dia dari diculik oleh dua malaun. heeeheeeeeeeee.

zaaaaappppppppppppppppppp nanti ...

Teja said...

HAHAHA... MALAUUUN! lama tk dgr prkataan tu... kau zoro, tk baek tau kata camtu kat 2 org abg aku tu... hehe

ybs said...

semua yg tinggalkan komen di sini, mekasih banyak2, aku balas secara jamak ye, dtg ler umah kalau nak merasa kropok leko, aku tak beli pon di kelantan/terengganu tapi tak jauh dr umah aku ade industri desa buat kropok leko, hehe....

korang dtg nt aku pi ler beli dan jamu korang!

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女