Tuesday, April 20, 2010

di seri malaysia jb

merayau dulu di angsana....


seronok berkursus....hehe


lappy sape kat barisan belakang tu....????


aku yg pertama masuk dewan....


berkursus ke melayan blog nih???

10 comments :

mpmn said...

sampaikan salam pada misi ya

ybs said...

mpmn,

misi ke visi???

hehe....

Teja said...

yg suka dok belakang tu tntu ngulorrr je keje...

ybs said...

biase ler teja, tak tahan la dengor org berucap lama2....pandai jer mata nak terkatup, hehe

Faris said...

Bukan tak biasa. Dari dulu sampai sekarang, bila orang bercakap di depan kau asyik dengan laptop aje. He he he...

Teja said...

ybs pasang webcam tu jgn tk tau plak... hehe

ybs said...

faris,
yeler tu, aku kan belajo drp ko...hehe

ybs said...

teja nak tengok ke, tunggu esok ler....he

zorro said...

pelik..... ko sorang aje yg kursus ke?

dari dulu sampai sekarang dan selama2nya...ko mesti berkepit dgn komputer ko.

tengah nak zaaaapppp ke? hehehe...

ybs said...

zorro,
ape yg peliknye??? Lee Ah Hiang ade ler sekali....

kursus ini anjuran ppd dan diberi slot utk mesy agong mgb daerah muar...., seperti biase aku mmg ler takleh lekang dgn laptop....best pe berkepit dgn komputer....hehe

ko jer ler sorang zap mengezap!!!