Tuesday, April 06, 2010

letih

aku keletihan, pg tadi pun ada taklimat ttg Pembangunan Prestasi Sekolah, esok jer la aku publish entri baru...hehe

12 comments :

Faris said...

He he he.... baru dua....... kalau dah tiga atau empat???? sampai ke lantai terbaring.... kah kah kah....

ybs said...

wei faris,
aku mmg letih sgt la, digoncang dek bas, naik bas skolah pulak tu, abis semua badan aku sakit2, mlm td minta wife tolong pijat2kan pastu aku padam, sedar2 dah dekat subuh, huhuhu....

Kembara Kelana said...

letih buat cara letih sop...ada macam macma cara...bila kau nak urut aku cup..?

ybs said...

sof, bila2 boleh urut sof, ko nak urut batin sekali ke? hahaha....

Teja said...

kesiannnn... bawak berehat le dulu

mpmn said...

tapi tak nampak pun janggutnya.

jon said...

takkan kena goyang dek bas sekolah dah luruh janggut ko cop...

ybs said...

teja,
ye la, tgh berehat ler ni tp arini kena ke kluang, perjumpaan dgn pengarah, ni baru sampai umah, huhu....

ybs said...

mpmn,
janggut tu aku sorok ler....hehe

ybs said...

jon,
balik dr kelantan & terengganu, abis luruh bkn saja janggut aku tp semua bulu....hahaha

Teja said...

ye la, tk smpat nk balas sms td, sowi la ye... agak kesibukan.

jon said...

patut ler ade kemalangan kt jalan Tganu dan Kelantan baru2 ni sb licin kena jaggut ko yg gugur tu cop.