Monday, April 19, 2010

dulu.....

sekolah pertama aku mengajar ialah Sekolah Menengah Ugama Rompin, Kuala Rompin, Pahang dari 1984 hingga 1988.....

photo diambil dari FB bekas anak murid di SMUR, mekasih!

6 comments :

Teja said...

sape yg pakai kopiyah putih tu erk?? mcm kenal je.. hehe

ybs said...

ustaz yusof.....

hehe

Teja said...

anak murid lg beso dr ustaz... tk gigil ke? hehe

zorro said...

sebenornya teja,yg pakai kopiah putih tu tok mudin. di bergambor sama2 dgn bakal yg nanti akan kena Zaaaaaaappppppp. heheheheeeeeeee.

mpmn said...

mmg bila dah tua2 ni, selalu terkenang zaman silam. namun masa tak boleh diputar semula. oleh itu wahai sahabatku rebutlah masa yg msh berbaki agar kita tergolong dlm org yg beruntung.

Kembara Kelana said...

ada chop rompin...samalah macam aku...sop..time kasih