Wednesday, April 21, 2010

nak balik dah

ikan yg terdpt dlm kolam depan dewan....


....dan air terjun


timbalan ppd sdg menyampaikan ucapan penutup


dan aku (seperti biase....hehe )


p/s: aku terpaksa pakai kupiah member punye sbb songkok aku hilang dlm perjalanan dtg tempohari, tak pasti la tercicir kat mane ntah.....huhu

8 comments :

zaijb said...

salam ybs...

lor... ybs lupa kot... songkok tue zai simpan kan lahhh macam mana boleh lupa yer hahaha... nanti datang ambik tau..

sorry kat fb zai tak perasan juga.. zai tgh buat entry baru... itu yg asyik sekali...

ape2 pun... diharap selamat dalam perjalanan zai cuti lama gak selasa depan baru naik...

Anonymous said...

pakai kopiah dah mcm hj. dukun plak nampak..

Kembara Kelana said...

kau memang sop...ada je yang kau lupa, tapi bukak laptop dan internet kau tak pernah lupa

Teja said...

slmt balik ke muO, nak terus ke mlk ok gaks... hehe

ybs said...

salam zaijb....

nape nak amik songkok tu tak bagi tahu sy dulu, puas mencarinye di mana2 tp takler sampai ke pakar puteri....hehe

alhamdulillah selamat sampai jam 5.30 ptg semalam

ybs said...

anony,
kalau dah mcm hj dukun tu beri gambaran positif ke sebaliknye???

ybs said...

sof,
aku rasa ko pon sama la sof, pantang ade masa terlapang....hehehe

ybs said...

teja,
mekasih.... mmg ade gak rasa nak terus ke m'ka....hehe